E-mail pictogramSchrijf ons een bericht:contact@premium-meubels.nl Snelle leveringSnelle levering in het hele land! E-mail pictogramcontact@premium-meubels.nl
Klachten

Een klacht indienen

Om een klacht in te dienen, moet u:

1. Vul het klachtenformulier in.

Downloaden: KLACHTFORMULIER

2. Foto's maken van het product/de artikelen waarvoor reclame wordt gemaakt.

Zorg ervoor dat de foto's duidelijk het probleem laten zien. Dit zal ons zeker helpen om de zaak sneller op te lossen.

3. Stuur het ingevulde formulier samen met foto's naar het volgende e-mailadres contact@premium-meubels.nl

4. Zorg ervoor dat je binnen 48 uur een bevestiging krijgt dat de e-mail bij ons is afgeleverd.

Als je problemen hebt, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Adres: contact@premium-meubels.nl

5. Nadat u uw e-mail hebt verzonden, neemt de klachtenafdeling contact met u op zodra de zaak is opgehelderd.

Volgens de geldende wetgeving is de verwerkingstijd maximaal 14 dagen. Natuurlijk proberen we klachten altijd zo snel mogelijk af te handelen.

TERUGGAVE VAN GOEDEREN

In overeenstemming met de huidige wetgeving heb je 14 dagen de tijd om de goederen zonder opgaaf van reden te retourneren. Om het contract te herroepen en een bij ons gekocht product te retourneren, moet u:

1. Vul het retourformulier in.

Vul het retourformulier in en stuur het samen met het/de geretourneerde product(en) naar ons adres.

Downloaden:HERROEPINGSFORMULIER

2. Product voorbereiden voor verzending

Denk eraan dat het product compleet moet zijn, zonder gebruikssporen (niet gemonteerd of gedemonteerd). Het is belangrijk dat het product goed Het is belangrijk dat het product goed wordt beschermd voor transport om schade te voorkomen. De klant is verantwoordelijk voor eventuele schade. Als het product niet Als het product niet compleet is of gebruikssporen vertoont, kan het terug te betalen bedrag worden verlaagd. Voeg het/de geretourneerde product(en) bij in het pakket met de verklaring en het/de geretourneerde product(en). Voeg ook alle accessoires bij die bij het/de product(en) zijn ontvangen en de kassabon of factuur.

3. Het product verzenden

Informeer ons per e-mail op contact@premium-meubels.nl over het retourneren van het product vóór verzending om mogelijke misverstanden te voorkomen. Het product moet worden verzonden naar:

EURO-MEBLE MACIEJ WROBEL

Wiosny Ludów 9C/5

63-600 Kępno

op
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl