E-mail pictogramSchrijf ons een bericht:contact@premium-meubels.nl Snelle leveringSnelle levering in het hele land! E-mail pictogramcontact@premium-meubels.nl
Algemene voorwaarden

§1 Definities

1. Verkoper – Maciej Wróbel, handelend onder de naam Euro-Meble Maciej Wróbel, Nowa Wieś Książęca 1a, 63-640 Bralin, ingeschreven in het Centraal Register voor Bedrijvigheid en Informatie bijgehouden door de minister van Economische Zaken, NIP: 619-202-36-60, REGON: 362325517.

2. Winkel – de website van de Verkoper, beschikbaar onder het domein www.premium-meubels.nl

3. Koper – elke entiteit die een bestelling plaatst in de Winkel (Consument of niet-Consument).

4. Consument – een natuurlijke persoon die een juridische transactie aangaat met de Verkoper (verkoopovereenkomst via de Winkel) die niet rechtstreeks verband houdt met zijn/haar bedrijfs- of beroepsactiviteit.

5. Algemene Voorwaarden – deze algemene voorwaarden.

6. Registratie – een enkele handeling, bestaande uit het aanmaken van een account door de Koper, uitgevoerd met behulp van het administratieve paneel dat door de Verkoper beschikbaar wordt gesteld op de website van de Winkel.

7. Goederen – roerende zaak beschikbaar voor verkoop in de Winkel, in het bijzonder meubilair. 8. Bestelling - wilsverklaring van de Koper.

8. Bestelling – wilsverklaring van de Koper met het oog op het sluiten van een overeenkomst voor de verkoop van Goederen op afstand via de Winkel, met vermelding van ten minste het soort en het aantal Goederen.

9. Nieuwsbrief – elektronische vorm van informatie die per e-mail wordt verzonden naar Kopers en andere gebruikers van de Winkel.

§2 Algemene bepalingen

1. Het Algemene Voorwaarden legt de principes vast voor het afsluiten en uitvoeren van een verkoopovereenkomst voor Goederen in de Winkel en de regels voor het gebruik van de Winkel.

2. Om een koopovereenkomst te sluiten en de Winkel te gebruiken, is het noodzakelijk om te beschikken over apparatuur die toegang biedt tot het internet, e-mail en een webbrowser om websites te bekijken.

3. De kosten die voortvloeien uit het gebruik van het internet door de Koper zijn afhankelijk van de prijslijst van de telecommunicatieoperator of de aanbieder van internettoegangsdiensten die door de Koper wordt gebruikt en die hem persoonlijk in rekening wordt gebracht.

4. De Verkoper kan met de Koper communiceren en de Koper met de Verkoper via het contactformulier in de rubriek "Contact", e-mail (contact@premium-meubels.nl), persoonlijk en schriftelijk per brief naar het adres van de Verkoper.

5. Alle elektronische correspondentie verzonden door de Verkoper is onderworpen aan anti-virus bescherming en is uitsluitend geadresseerd aan de opgegeven Koper.

6. Het voorwerp van verkoop zijn de Goederen die door de Winkel worden aangeboden op het moment van het plaatsen van een Bestelling

7. Alle Goederen die worden aangeboden op de website van de Winkel zijn vrij van gebreken.

8. De prijzen op de website van de Winkel zijn uitgedrukt in euro's en inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief leveringskosten

9. Het aanbod van de Verkoper in de Winkel is geldig in Nederland en is bindend op het moment van het plaatsen van een Bestelling.

10. De Verkoper heeft het recht om de prijzen van Goederen, de introductie en intrekking van Goederen, het verlenen van kortingen voor individuele Goederen, evenals het uitvoeren en annuleren van promoties in de Winkel te wijzigen.

11. Om volledig gebruik te kunnen maken van alle functies van de Winkel, moet de Koper zich registreren. Registratie is niet noodzakelijk om Bestellingen te plaatsen in de Winkel, maar het vereenvoudigt het proces van het invoeren van adresgegevens en geeft inzicht in bestellingen direct vanuit het paneel. Registratie is eenmalig.

12. Het is verboden voor personen die de Winkel gebruiken (inclusief de Koper) om onwettige inhoud in de Winkel te plaatsen (bijvoorbeeld in meningen over de Goederen).

§3 Orders plaatsen

1. De Verkoper biedt u de mogelijkheid om Bestellingen te plaatsen via de website van de Winkel door een interactief formulier in te vullen.

2. Om een Bestelling te plaatsen via de website van de Winkel, moet u de geselecteerde Goederen toevoegen via de functie "In winkelwagen" of "Naar winkelwagen" en vervolgens de verdere informatie op de website van de Winkel volgen totdat u op de knop "Ik bevestig bestelling met betalingsverplichting" klikt.

3. Zodra de Bestelling is geplaatst, ontvangt de Koper:

3.1. onmiddellijk (binnen 1 werkdag) een e-mail die een bevestiging is van de Bestelling geplaatst bij de Verkoper - samen met alle relevante voorwaarden van de Bestelling,

3.2. binnen maximaal 3 (drie) werkdagen na het plaatsen van de Bestelling - informatie via e-mail of telefoon, met alle materiële voorwaarden van het verkoopcontract, ter bevestiging van de aanvaarding van de Bestelling voor uitvoering en sluiting van het verkoopcontract van de Goederen.

4. Annulering of wijziging van de Bestelling is mogelijk door de Koper tot de aanvaarding van de Bestelling voor uitvoering is bevestigd. Hiertoe moet zo snel mogelijk contact worden opgenomen met de Verkoper (per e-mail of telefoon). Dit doet geenszins afbreuk aan het recht van de Consument om het contract te herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van de Goederen.

5. De Verkoper biedt de volgende betalingsmethoden:

5.1. door overschrijving op rekeningnummer DE12 8505 0100 0232 0604 60 van de verkoper,

5.2 contant bij levering aan een medewerker van het bedrijf,

6. De Koper die de betaling via bankoverschrijving uitvoert, dient de Goederen samen met de leveringskosten te betalen binnen 7 dagen vanaf de bevestiging van de aanvaarding van de Bestelling voor uitvoering. Na deze datum is het aanbod van de Verkoper niet bindend.

7. Informatie over de leveringskosten wordt verstrekt in de bestelprocedure (in het bestelformulier). Informatie over de leveringskosten van de Goederen is bindend vanaf het moment van ontvangst door de Koper van de informatie waarnaar wordt verwezen in § 3.3.2 van het Reglement.

8. In geval van betaling per bankoverschrijving en aankoop van gestoffeerde meubelen, waarbij een voorschot van 30% is vereist, wordt de datum van levering berekend vanaf het moment van creditering van het geld op de rekening van de verkoper.

9. Advertenties, reclames, prijslijsten en andere informatie op de website vormen geen aanbod, maar slechts een uitnodiging tot het sluiten van een overeenkomst. De verkoper behoudt zich het recht voor om de prijs van goederen of diensten te wijzigen.

§4 Uitvoering van orders

1. Als voorwaarde voor de uitvoering van een Bestelling die door een Koper is ingediend, moet de Koper bij het invullen van het interactieve formulier (dat verificatie en bevestiging van de Bestelling mogelijk maakt) de juiste persoonlijke en contactgegevens opgeven.

2. In het geval van een foutieve of onvoldoende invulling van het interactieve formulier, zal de Verkoper zich inspannen om contact op te nemen met de Koper om de Bestelling te bevestigen. Indien de Bestelling niet binnen 7 dagen kan worden bevestigd vanwege de onmogelijkheid om contact op te nemen met de Koper, is het aanbod van de Verkoper niet bindend.

3. De procedure voor de uitvoering van de Bestelling wordt opgestart nadat de Verkoper de aanvaarding van de Bestelling voor uitvoering heeft bevestigd; in het geval van Bestellingen die via bankoverschrijving worden betaald, kan dit ook gebeuren nadat de betaling van de prijs op de rekening van de Verkoper is bijgeschreven.

4. De uitvoeringstermijn van de Bestelling (het klaarmaken van de Goederen voor verzending/persoonlijke afhaling) bedraagt 2 tot 21 werkdagen vanaf de datum van bevestiging van de aanvaarding van de Bestelling voor uitvoering.

5. In geval van verlenging van de uitvoeringstermijn van de Bestelling, wordt de Koper onmiddellijk op de hoogte gebracht via e-mail of telefoon.

6. Indien de Koper een Consument is, zal de Verkoper de Goederen aan de Koper leveren uiterlijk dertig dagen na de datum van het sluiten van het contract, tenzij het contract anders bepaalt.

7. De Goederen worden gewoonlijk binnen 1 tot 2 werkdagen vanaf de datum van verzending door de Verkoper aan de Koper geleverd.

8. Het bewijs van aankoop is een ontvangstbewijs of op verzoek van de Koper een BTW-factuur, die de Koper samen met de Goederen of in een afzonderlijke zending ontvangt.

9. De Verkoper voert de levering van de Goederen uit met eigen vervoer of door een koeriersbedrijf. Persoonlijke afhaling door de Koper bij de Verkoper is ook mogelijk. Voor meer details, zie "Transport en betaling".

10. De plaats van uitvoering door de Verkoper is de plaats van ontvangst van de Goederen (leveringsadres) aangegeven door de Koper in de procedure voor het plaatsen van de Bestelling.

11. Bij ontvangst van het pakket geleverd door de koerier, is de Koper verplicht om het te onderzoeken. In geval van schade aan het pakket, raadt de Verkoper aan een schadeprotocol op te stellen in aanwezigheid van de vervoerder en de Verkoper onmiddellijk te informeren. Het niet opstellen van het schadeprotocol betekent niet dat het recht van de consument om een klacht in te dienen over schade veroorzaakt tijdens de verzending vervalt; het protocol is echter wel behulpzaam bij de klachtenprocedure. Het ontbreken van een transportschadeprotocol kan het voor de consument moeilijk maken om eventuele claims tegen de Verkoper in te dienen en om vast te stellen wie verantwoordelijk is voor de schade aan de zending. Klachten over transportschade die zijn ingediend door kopers die geen Consument zijn, zonder dat het schadeprotocol is bijgevoegd, worden niet in behandeling genomen.

§5 Garantie en waarborg

1. De Verkoper is jegens de Koper aansprakelijk voor eventuele fysieke of juridische gebreken van de gekochte Goederen (garantie).

2. De Koper heeft het recht om een klacht in te dienen over de aangekochte Goederen in het kader van de garantie.

3. De klacht kan schriftelijk per post worden ingediend op het adres van de maatschappelijke zetel van de Verkoper.

4. Voordat u een klacht indient, is het aanbevolen om contact op te nemen met de Verkoper via e-mail of telefoon - dit zal helpen om de klacht efficiënter te verwerken.

5. Bij het indienen van een klacht, raadt de Verkoper aan om de contactgegevens van de Koper, Bestelnummer, een gedetailleerde beschrijving van de redenen voor de klacht en verzoeken aan de Verkoper, evenals het bijvoegen van een verkoopdocument of een fotokopie daarvan. Klachten ingediend door een Koper die geen Consument is, zonder een bijgevoegd verkoopdocument, zullen niet in behandeling worden genomen. 6. Klachten ingediend door een Koper die geen Consument is, zonder een bijgevoegd verkoopdocument, zullen niet in behandeling worden genomen.

6. In het geval van de noodzaak om eventuele tekortkomingen van de klacht aan te vullen - zal de Verkoper onmiddellijk contact opnemen met de Koper op de wijze zoals vermeld in § 2 Afdeling 4 van het Reglement.

7. Koper, die gebruik maakt van de rechten onder garantie, is verplicht om het defecte artikel af te leveren bij de maatschappelijke zetel van de Verkoper.

8. In de klachtenprocedure voorziet de Verkoper niet in de mogelijkheid van buitengerechtelijke beslechting van het geschil.

9. De Koper kan de rechten op grond van de garantie voor fysieke gebreken van de goederen uitoefenen ongeacht de rechten op grond van de garantie.

10. De rechten van de Koper onder de garantie beperken de rechten van de Koper onder de garantie toegekend door de Garant niet - op de principes gespecificeerd in het garantiedocument, indien een dergelijk document aan de Goederen is gehecht.

11. De wijze van nakoming van de garantie wordt door de Garant gespecificeerd in het garantiedocument. De garantieperiode is twee jaar vanaf de datum van levering van de Goederen aan de Koper, tenzij het garantiedocument anders bepaalt.

§6 Terugtrekking uit het contract

1. De Consument kan de koopovereenkomst van de bij de Verkoper gekochte Goederen zonder opgave van redenen ontbinden door binnen veertien dagen, te rekenen vanaf de datum van levering van de Goederen (d.w.z. vanaf de datum van inontvangstneming van de Goederen door de Consument of een door de Consument aangewezen derde, niet zijnde de vervoerder), een daartoe strekkende verklaring af te leggen. Verzending van de verklaring vóór het verstrijken van deze termijn is voldoende om aan deze termijn te voldoen.

2. Bij de herroeping van de koopovereenkomst van goederen kan de consument gebruik maken van de modelverklaring onder de Algemene Voorwaarden, maar deze is niet verplicht.

3. Het recht van herroeping van een op afstand gesloten overeenkomst heeft de consument niet bij overeenkomsten:

3.1 waarbij het voorwerp van de prestatie een niet-gefabriceerd artikel is, dat is vervaardigd volgens specificaties van de consument of dat beantwoordt aan individuele behoeften van de consument,

3.2 waarbij het voorwerp van de prestatie een artikel is dat wordt geleverd in een verzegelde verpakking die na opening om hygiënische of gezondheidsredenen niet kan worden geretourneerd, als de verpakking na levering is geopend,

3.3 waarbij het voorwerp van de prestatie zaken zijn die na levering door hun aard onlosmakelijk met andere zaken verbonden zijn.

4. In geval van herroeping van de overeenkomst is de consument verplicht om de goederen onverwijld, doch uiterlijk 14 dagen na de datum waarop hij of zij de overeenkomst heeft herroepen, terug te zenden.

5. De Consument is aansprakelijk voor elke waardevermindering van de Goederen als gevolg van het gebruik ervan die verder gaat dan wat nodig is om de aard, de kenmerken en het functioneren van de Goederen vast te stellen.

6. In geval van herroeping van de overeenkomst zal de Verkoper alle van de Consument ontvangen betalingen terugbetalen, met inbegrip van de kosten voor de levering van de Goederen aan de Consument (met uitzondering van de bijkomende kosten die voortvloeien uit de door de Consument gekozen leveringswijze die afwijkt van de door de Verkoper aangeboden goedkoopste gewone leveringswijze), en dit onmiddellijk en in elk geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop de Verkoper op de hoogte werd gebracht van de uitoefening van het herroepingsrecht van de Consument.

7. Betaling wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als door de Consument bij de oorspronkelijke transactie is gebruikt, tenzij de Consument uitdrukkelijk anders heeft ingestemd.

8. De Verkoper kan de terugbetaling inhouden totdat hij de Goederen heeft ontvangen of totdat hij de Verkoper een bewijs van terugzending heeft verstrekt, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

9. De Consument draagt de directe kosten voor het terugzenden van de Goederen - in overeenstemming met de prijslijst van de vervoerder waarmee de Consument de teruggezonden Goederen aan de Verkoper bezorgt, d.w.z. de Consument stuurt de Goederen op eigen kosten terug naar de Verkoper, die niet terugbetaald kan worden.

10. Een Koper die niet de status van Consument heeft, heeft niet het recht om de overeenkomst binnen veertien dagen te herroepen. Voor dergelijke kopers gelden de regels en termijnen voor herroeping van het contract volgens de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek.

11. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst de verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.

§7 Bescherming van persoonsgegevens en privacy

1. Door het invullen van het registratieformulier/interactieve bestelformulier verklaart de Koper dat de daarin verstrekte gegevens waarheidsgetrouw zijn.

2. Door het invullen van de bovenstaande formulieren gaat de Koper akkoord met de verwerking van de verstrekte gegevens voor de uitvoering en afhandeling van de Bestelling door de Verkoper.

3. De persoonsgegevens in de database van de Verkoper worden niet doorgegeven aan entiteiten die niet betrokken zijn bij de uitvoering van de Bestelling.

4. De Verkoper geeft elke Koper het recht om de gegevensverwerking te controleren.

5. Het verstrekken van persoonsgegevens is vrijwillig, maar het ontbreken van toestemming zoals bedoeld in § 7.2 voor de verwerking van persoonsgegevens verhindert de uitvoering van de Bestelling van de Koper.

6. Door zich in te schrijven voor de Nieuwsbrief in de Winkel, stemt de Koper (of andere gebruiker van de Winkel) ermee in dat het door de Koper (of andere gebruiker van de Winkel) opgegeven e-mailadres wordt gebruikt om hen te informeren over het aanbod van de Verkoper, d.w.z. nieuws en promoties.

7. E-mailadressen van Kopers (of andere gebruikers van de Winkel) die zich hebben geregistreerd voor de Nieuwsbrief worden alleen gebruikt om informatie te sturen over het aanbod van de Verkoper. Deze adressen worden niet doorgegeven aan derden.

8. De Koper (of andere gebruiker van de Shop) heeft te allen tijde het recht om de Nieuwsbrief te annuleren.

9. De website van de Winkel maakt gebruik van cookies. Deze worden gebruikt om alle gebruikers (inclusief Kopers) een maximaal gebruiksgemak te garanderen bij het gebruik van de Winkel (onthouden van voorkeuren en instellingen op de site, verzamelen van anonieme gegevens voor reclame- en statistische doeleinden). Het gebruik van de Winkel zonder de instellingen in de browser met betrekking tot cookies te wijzigen, betekent dat ze op het eindapparaat van elke gebruiker worden geplaatst. Als u niet akkoord gaat met het gebruik van cookies, moet u uw browserinstellingen wijzigen. Meer informatie over cookies vindt u op deze pagina.

§8 Andere informatie

1. De levering vindt plaats tussen 6.00 en 23.00 uur en wordt uitgevoerd door ons eigen veilige transport. We informeren je 1-2 dagen van tevoren per e-mail over de leverdatum.

2. De chauffeur is niet verplicht om de meubels te dragen, meestal kan hij, als de tijd het toelaat, aanbieden om te helpen tegen een vergoeding - bedrag overeen te komen met de chauffeur.

3. De fabrikant behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het ontwerp van de aangeboden meubelmodellen, zonder het algemene karakter ervan te veranderen. Elke fabrikant behoudt zich het recht voor om de technische gegevens binnen +/- 5 cm te tolereren ten opzichte van zijn keuzes.

4. Als gevolg van beperkingen die voortvloeien uit technologie en individuele monitorinstellingen, kunnen de kleuren van meubels en stoffen die op het beeldscherm worden weergegeven, afwijken van de werkelijke kleuren van de aangeboden meubels. De kleuren van stofstalen dienen alleen ter referentie en vormen geen reden voor een klacht.

5. Voor gestoffeerde en hardhouten meubelen die op bestelling worden gemaakt, vragen wij een aanbetaling. De hoogte van het voorschot wordt individueel met de klant overeengekomen na het plaatsen van de bestelling.

6. Om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun keuze, bieden wij de mogelijkheid om gratis stofstalen te sturen.

§9 Slotbepalingen

1. In aangelegenheden die niet door het Reglement worden geregeld, zijn de bepalingen van het algemeen toepasselijk recht van toepassing, met inbegrip van in het bijzonder de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek.

2. De Algemene Voorwaarden sluiten de rechten van de Consument die hem/haar toekomen op grond van de dwingende bepalingen van de wet niet uit of beperken deze niet. In geval van tegenstrijdigheid tussen de bepalingen van het Reglement en de dwingende bepalingen van de wet die rechten toekennen aan consumenten, prevaleren de bepalingen. Contractuele bepalingen die minder gunstig zijn voor de consument dan de bepalingen van de Wet op de consumentenrechten zijn ongeldig en in plaats daarvan gelden de bepalingen van die wet.

3. De Algemene Voorwaarden zijn voor alle Kopers elektronisch beschikbaar op de pagina's van de Shop premium-meubels.nl (tab "Algemene Voorwaarden") en zijn in de huidige versie geldig vanaf 3 augustus 2023.

4. De inhoud van de gesloten overeenkomst wordt vastgelegd, beveiligd en ter beschikking gesteld aan de Koper door:

4.1. het ter beschikking stellen van het Reglement in overeenstemming met de beginselen van § 8(3) van het Reglement,

4.2. het verzenden van een e-mail aan de Koper,

4.3. het bijvoegen van een aankoopbewijs bij pakketten.

4. Door het invullen van de bovenstaande formulieren gaat de Koper akkoord met de verwerking van de verstrekte gegevens ten behoeve van de uitvoering en afhandeling van de Bestelling door de Verkoper.

5. De Koper heeft recht op inzage in zijn persoonsgegevens, de mogelijkheid deze te corrigeren en te verwijderen. De Verkoper geeft elke Koper het recht om de gegevensverwerking te controleren.

De beheerder van de verstrekte gegevens is EURO-MEBLE MACIEJ WRÓBEL met maatschappelijke zetel in 9c Wiosny Ludów Street, 63-600 Kępno, NIP 6192023660., e-mail: shop@premium-meubels.nl; In overeenstemming met artikel 13 GDPR, heeft de Koper het recht om: van de beheerder toegang te eisen tot de persoonlijke gegevens die u betreffen, hun rectificatie, verwijdering, beperking van de verwerking van dergelijke gegevens, bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens, gegevensportabiliteit te eisen, een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit.

6. Intrekking van de toestemming op elk moment (waarbij intrekking van de toestemming geen invloed heeft op de rechtmatigheid van de verwerking die is uitgevoerd op basis van de toestemming voordat deze werd ingetrokken),

7. Het verstrekken van persoonsgegevens is vrijwillig, maar het ontbreken van toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens verhindert de uitvoering van de Bestelling van de Koper.

8. Abonneren op de Nieuwsbrief van de Winkel De Koper (of andere gebruiker van de Winkel) stemt ermee in om het door de Koper (of andere gebruiker van de Winkel) opgegeven e-mailadres te gebruiken om hem te informeren over het aanbod van de Verkoper, d.w.z. nieuws en promoties.

Contactgegevens

Mocht u na het lezen van deze Algemene Voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen hebben, neem dan gerust schriftelijk of per e-mail contact met ons op.

ul. Wiosny Ludów 9c/5

63-600 Kępno

Polen

We zijn deelnemer aan het OSS-proces (One-Stop Shop), wat betekent dat we gebruik maken van een speciaal belastingmechanisme om de BTW te verrekenen voor internationale transacties. Hierdoor kunnen we onze producten leveren aan Nederland en andere lidstaten van de Europese Unie zonder dat we ons in elk van deze landen als BTW-plichtige hoeven te registreren.

op
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl